رونمایی از سورس جدید سامانه و قطعی در روز جمعه

انتظارها به پایان رسید!

رونمایی از سورس جدید در روز جمعه 12 تیرماه

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)

- ظاهر متفاوت و منحصر بفرد لاگین پنل با امکان اضافه کردن عکس پس زمینه با کیفیت بالا

- تغییرات اساسی در چینش منوهای اصلی و سهولت در استفاده

نکات بسیار مهم و اساسی در خصوص زمان و تغییرات سامانه:

1- سامانه در روز جمعه 12 تیرماه به دلیل به روز رسانی و آپلود سورس جدید در دسترس نخواهد بود.

2- تمامی شماره های گزارشات ارسال (در یک هفته اخیر) از سامانه حذف خواهد شد، بنابراین حتما باید خروجی های لازم از ارسال های مورد نیاز خود را داشته باشید. شایان ذکر است گزارشات بیش از یک هفته در حال حاضر به صورت خودکار از سامانه حذف می شوند.

3- تنظیمات پاسخ های دستی، منشی پیام دریافتی و رویدادها و ... ریست خواهند شد و باید به محض رونمایی سورس جدید این موارد را مجددا ایجاد نمایید؛ بنابراین از تمامی آن ها یادداشت برداری کنید.

4- ارسال های در آینده انجام نخواهند شد، بنابراین می بایست حتما بعد از رونمایی سورس، مجددا تنظیم شوند.

5- علی رغم تغییرات اساسی در سورس جدید، با توجه به سهولت استفاده از منوها و گزینه ها به راحتی خواهید توانست در چند دقیقه تمام منوها را فرا گرفته و نگرانی در خصوص عدم احاطه به نرم افزار وجود نخواهد داشت.

6- امکانات ویژه ای نظیر همزمانی در انتخاب گیرندگان و حذف محدودیت ارسال انبوه به محض رونمایی از سورس جدید در دسترس بوده و سایر امکانات نظیر ارسال کدپستی و محله ای از روی نقشه (بیش از 25 شهر) ، ماژول کدخوان، ارسال نظیر به نظیر از فایل، ارسال با کلمات کلیدی از طریق تمامی اپراتورها، ارسال تلگرام و ... به سرعت اضافه خواهند شد.

7- با تغییرات انجام شده در سورس نرم افزار و اصلاح زیرساخت های فنی، علاوه بر امنیت بسیار بالا، آپدیت ها و ارائه ماژول های متنوع و جذاب و همچنین نرم افزار های موبایلی سامانه و ... با سرعت بسیار بالا ارائه شده و هر هفته شاهد تغییرات و ماژول های جدید خواهید بود!

8- پس از رونمایی سورس جدید، می توانید تمامی مشکلات احتمالی، پیشنهادات، انتقادات و همچنین درخواست ماژول های متنوع را از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا در برنامه تیم فنی قرارگرفته و در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود.

"امید است بتوانیم رضایت شما کاربران عزیز را کسب نماییم تا قدردان زحمات و همراهی شما باشیم"