- چگونه می توانم دمو سامانه را ببینم؟
در همه صفحات این وب سایت با کلیک روی دکمه "ورود به محیط دمو" به طور خودکار به محیط سامانه راهبری خواهید شد.
2- قیمت ها را کجا باید ببینم؟
هزینه واگذاری و جزئیات پنل ها در بروشور صباپیامک و صفحه های سرویس های اقتصادی و ویژه قابل مشاهده است.
بروشور صبا پیامک
پنل های کاربری
تعرفه ارسال پیامک
3- من فقط می خواهم اس ام اس ارسال کنم و به دریافت نیازی ندارم، از کدام سرویس استفاده کنم؟
سرویس های صبا پیامک فقط با شماره اختصاصی ارائه می شوند و همه سرویس ها امکان ارسال و دریافت پیامک را دارند. شماره های یک طرفه (فقط ارسال) اختصاصی نیستند و بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می شوند به همین جهت دریافت پیامک توسط شماره های مشترک امکانپذیر نیست.
4- چرا سرویس های صبا پیامک به نسبت بقیه گرانتر است؟
برای انتخاب درست میان دو محصول یا خدمت می بایست قیمت هریک را به نسبت کیفیت آن سنجید.با توجه به کیفیت سرویس های صبا پیامک و پشتیبانی همه جانبه ای که کاربر در طول مدت استفاده از سرویس دریافت می کند، قیمت سرویس های صبا پیامک بسیار مناسب است. علی رغم مشابهت های اسمی موجود در امکانات سامانه ها در عمل تفاوت های بسیاری در نحوه عملکرد آن ها وجود دارد.
برای مقایسه بهتر با سایر سامانه ها، بخشی از ویژگی های ابزار مسابقه صبا پیامک را آورده ایم.
ویژگی های ابزار مسابقه صبا پیامک:
امکان برگزاری بی نهایت مسابقه همزمان
امکان تعریف زمان دقیق و تاریخ شروع و پایان مسابقه
امکان درج بی نهایت گزینه برای هر مسابقه
امکان تعیین پاسخ صحیح
امکان درج پاسخ متناظر با هر گزینه
امکان درج کلید واژه عددی، حرفی و کلمه
امکان نمایش لحظه ای و خروجی اکسل از لیست شرکت کنندگان در هر مسابقه
نمودار میله ای و دایره ای وضعیت شرکت کنندگان در مسابقه
قرعه کشی میان کسانی که پاسخ صحیح داده اند
5- مدت زمان واگذاری پنل ها سالیانه است یا دائمی؟
واگذاری سرویس های صباپیامک سالیانه است و هزینه تمدید سرویس ها معادل 100% قیمت روز سرویس مشترک می باشد.
6- شماره پیامک سالیانه است یا دائمی؟
پرووایدرهای پیام کوتاه شماره مجازی را به صورت دائمی واگذار می کنند.از این رو صبا پیامک نیز شماره های مجازی را به قیمت پرووایدر و به صورت دائمی به کاربران عرضه می کند. بنابراین واگذاری شماره اختصاصی پیام کوتاه دائمی است و برای سال های بعد هیچ هزینه ای بابت شماره اخذ نخواهد شد.
7- سامانه های دیگر خط را سالیانه می دهند و پنل رایگان است، چرا شما هزینه پنل می گیرید؟
هزینه شماره مجازی (یا همان خط) دائمی است. این دست سامانه ها هزینه پنل را از محل اجاره دادن شماره با قیمتی چند برابر قیمت واقعی تامین می کنند.
8- شماره مجازی را خودم می توانم انتخاب کنم؟
در شماره های 8 رقمی و کمتر انتخاب شماره با کاربر است. در شماره های 10 رقمی و بیشتر، هشت رقم ابتدای شماره ثابت است که یکی از شماره های عمومی صباپیامک می باشد و انتخاب باقی ارقام در اختیار کاربر است.
9- من قبلاً از جای دیگری شماره خریده ام. آیا می توانم با همان شماره از پنل صباپیامک استفاده کنم؟
بله. برای این کار لازم است جایی که هم اکنون به شما خدمات ارائه می کند شماره شما را به صباپیامک منتقل نماید.
10- من برای انجام کارهایم به دو شماره نیاز دارم،آیا باید دو سرویس بخرم؟
خیر. تمامی سرویس های صباپیامک قابلیت استفاده همزمان از بی نهایت شماره مجازی را دارند و کاربر می تواند به تعداد دلخواه شماره تهیه کرده و با یک سرویس از همه آن ها استفاده کند.
11- حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است؟
هیچ محدودیت حداقلی و حداکثری برای شارژ اعتبار درنظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبارمورد نظر خود را خریداری نماید.
12- نحوه شارژ اعتبار چگونه است؟
شارژ اعتبار به دو روش انجام می شود:
شارژ آنلاین با استفاده از کارت های عضو شتاب
واریز به حساب شرکت و ارسال تصویر فیش از طریق ایمیل یا فکس
13- حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است؟
هیچ محدودیت حداقلی و حداکثری برای شارژ اعتبار درنظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبارمورد نظر خود را خریداری نماید.
14- کارت شارژ را از کجا باید بخرم؟
کارت شارژ و خرید اعتبار از طریق پین کد برای سامانه پیامک از موارد منسوخ شده اند. بهترین روش برای شارژ اعتبار، پرداخت آنلاین است که محدودیت مبلغ ندارد و امکان استفاده بلافاصه از شارژ فراهم است.
15- آیا هزینه اس ام اس روی قبض موبایل می آید؟
خیر. هزینه ارسال پیامک بایست بصورت پیش خرید به صبا پیامک پرداخت شود.
16- آیا دلیوری هزینه دارد؟
خیر. دلیوری یا همان گزارش وضعیت ارسال پیامک، رایگان است.
17- کد رهگیری دکل مخابراتی را می دهید؟
از نظر فنی کد رهگیری دکل مخابراتی وجود ندارد. متاسفانه برخی از سرویس دهندگان با طرح این موضوع از نمایش وضعیت نهایی پیامک (رسیده به مخابرات، رسیده به گوشی، نرسیده به مخابرات) به کاربران خودداری می کنند.
18- اگر پیامک نرسد هزینه اش کسر می شود؟
بله. هزینه هر پیامکی که از سامانه ارسال شود و موفق به مخابرات برسد، بدون توجه به وضعیت نهایی آن از اعتبار کاربر کسر خواهد شد.
19- شرایط نمایندگی صباپیامک چیست؟
با توجه به سیاست های صبا پیامک در فراهم کردن بستر فعالیت سالم برای علاقه مندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه، امکان اعطای نمایندگی وجود ندارد.در این راستا علاقمندان به ارائه خدمات پیام کوتاه است می توانند با سفارش سامانه پیام کوتاه اختصاصی کسب و کار مستقل خود را با برند خودشان آغاز کنند و به هیچکس وابسته نباشد.
20- من نرم افزار ارسال پیامک را دارم چگونه می توانم از خدمات صبا پیامک استفاده می کنم؟
برای استفاده از خدمات صباپیامک با نرم افزار شخصی خود کافی است یک حساب کاربری برای اتصال به درگاه پیام کوتاه صباپیامک تهیه کنید و با استفاده از مستندات فنی ارائه شده، نرم افزار را به صباپیامک متصل نمایید. اطلاعات بیشتر