معرفی اپراتورهای پیامک

اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه بیشتر با سرشاخه هایی که ارائه می دهند شناخته می شوند. اپراتورهای تلفن همراه نظیر همراه اول، ایرانسل و ..... با ارائه سرشاخه های مذکور امکان ارائه سرویس را برای این شرکت ها فراهم نموده اند.

این سرشاخه ها در حال حاضر شماره های 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 و پیش شماره خط ثابت استان تهران و البرز (021 ، 026) می باشند.


کسانی که در حال حاضر از سرویس پیام کوتاه این شرکت ها استفاده می نمایند ، یکی از زیر شاخه های این شرکت ها را خریداری نموده و از آن برای ارسال پیامک استفاده می نمایند.

به طور مثال کاربری که تمایل به داشتن یک خط پیامکی داشته باشد می تواند از اپراتور با سرشاخه 1000 ، خط 1000123456789 را درخواست داده و در صورتی که این خط پیشتر به کسی تخصیص داده نشده بود از آن برای دریافت و ارسال پیامک استفاده نماید.


کارفرمایان و شرکت های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه ، با ارائه سرویس های به روز و پیشرفته امکان اتصال کاربر به اپراتورهای مذکور را فراهم می نمایند تا کاربر بتواند با استفاده از یک بستر اینترنتی و بدون نیاز به سخت افزارجانبی اقدام به مدیریت ارسال و دریافت پیامک نماید.

تفاوت سامانه پیام کوتاه با مودم جی اس ام(gsm)

شاید با دیدن تعرفه ها این سوال برایتان پیش آید که چرا قیمت ارسال SMS با استفاده از GSM مودم ارزانتر از قیمت ارسال SMS از طریق اینترنت است؟

برای اطلاع از پاسخ خود به مطالب زیر دقت کنید:

1- ارسال SMS بوسیله GSM مودم بسیار زمان بر می باشد بعنوان مثال ارسال 10 هزار SMS بوسیله GSM مودم 20 ساعت زمان خواهد برد ، در حالیکه ارسال همین مقدار SMS بوسیله اینترنت در 10 دقیقه انجام می پذیرد!

مطالعه بیشتر...

چگونه Cache مرورگر فایرفاکس را پاک کنیم؟

 Cache فضایی است که مرورگر از آن به عنوان محلی موقتی برای ذخیره اطلاعات استفاده می کند و وجود این اطلاعات باعث افزایش سرعت مرور صفحات وب می شود.

با این تفسیر چرا باید این اطلاعات مفید را پاک کنیم؟


وقتی که مدت زیادی به مرور صفحات وب می گذرانیم حجم Cache بسیار زیاد شده و کارایی کافی و مورد نظر ما را نخواهد داشت به همین علت هر از چند گاهی نیاز به پاک کردن این فضا داریم.

 

 

این آموزش مربوط به نسخه های قدیمی فایرفاکس است. نسخه فعلی فایرفاکس تغییرات گسترده ای داشته است.

مطالعه بیشتر...

قوانین بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

http://www.sibapanel.ir/images/articles/iStockphoto_Thinkstock_people-_social_network_0_0_0_0.jpg

به یاد دارید که در دوران مدرسه ابتدایی و راهنمایی در رابطه با قوانین فیزیک یاد گرفتید چگونه به کل عالم هستی نظم و ترتیب می دانند؟ آن زمان بود که با دانستن قوانین زیر ساختی انرژی و مواد، تازه جزئیات بسیاری از مطالب دیگر برای شما منطقی جلوه می کردند! درسته است؟در این مطلب سعی شده این قوانین جهان مادی را در رابطه با بازاریابی در شبکه های اجتماعی بررسی کنیم. سوال اصلی در این بین اینست که “قوانین اساسی که به عنوان زیربنای هر آنچه که در شبکه های اجتماعی انجام می دهیم، شناخته می شوند، شامل چه مواردی است؟ و شما چگونه می توانید این قوانین را برای بهتر شدن موقعیت برند خود به کار ببرید؟”قوانینی که به نظر می رسد تشکیل دهنده بنای شبکه های اجتماعی باشند به قرار زیر هستند:

http://www.sibapanel.ir/images/articles/sharing-too-much-information-on-social-networks.jpg-710x450.jpg

۱- قانون ارتباط دو سویه

نام اساسی ترین عنصر شبکه های اجتماعی باید خودش گویای تمام مطالب و خم و چم شبکه های اجتماعی باشد. اتم چیست، حیاتی ترین عامل شکل دهنده شبکه های اجتماعی چیست؟ ارتباط دو سویه!!!در هر تصمیمی که اتخاذ می کنید، اولین نکته ای که در نظر می گیرید باید این موضوع باشد که: این فعالیت چگونه بر روابط دو سویه من با مخاطبین تاثیر می گذارد؟ آیا این کار روابط گذشته ای که با مخاطبین داشتم را قوی تر می کند؟ آیا مخاطبین بیشتری برای من به ارمغان می آورد؟تمامی قوانین دیگری که در ادامه به آن اشاره می کنم، به نوعی مرتبط با این اولین قانون شبکه های اجتماعی می باشد.

مطالعه بیشتر...

۵ دلیل عدم موفقیت در تبلیغات پیامکی

5sign-700x329.jpg

در بازاریابی پیامکی همواره فضای بسیاری برای پیشرفت شما وجود دارد. حرفه های کوچک که به تازگی از سامانه ارسال پیامک برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند، متاسفانه اطلاعات چندانی از این نوع بازاریابی ندارند و همچنین به بانک اطلاعاتی خوبی، برای شروع کار خود دسترسی ندارند که این امر می تواند به طور بالقوه در کسب و کارشان مشکل ایجاد نماید. در این مقاله تلاش کردیم که ۵ خطر احتمالی که می تواند تاثیر گذاری بازاریابی و تبلیغات پیامکی را کم رنگ کند را نام ببریم تا کاربران سامانه ارسال پیامک با رعایت کردن این نکات فروش بیشتری داشته باشند و خدمات بهتری را به مشتریان خود عرضه کنند.

مطالعه بیشتر...