معرفی اپراتورهای پیامک

اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه بیشتر با سرشاخه هایی که ارائه می دهند شناخته می شوند. اپراتورهای تلفن همراه نظیر همراه اول، ایرانسل و ..... با ارائه سرشاخه های مذکور امکان ارائه سرویس را برای این شرکت ها فراهم نموده اند.

این سرشاخه ها در حال حاضر شماره های 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 و پیش شماره خط ثابت استان تهران و البرز (021 ، 026) می باشند.


کسانی که در حال حاضر از سرویس پیام کوتاه این شرکت ها استفاده می نمایند ، یکی از زیر شاخه های این شرکت ها را خریداری نموده و از آن برای ارسال پیامک استفاده می نمایند.

به طور مثال کاربری که تمایل به داشتن یک خط پیامکی داشته باشد می تواند از اپراتور با سرشاخه 1000 ، خط 1000123456789 را درخواست داده و در صورتی که این خط پیشتر به کسی تخصیص داده نشده بود از آن برای دریافت و ارسال پیامک استفاده نماید.


کارفرمایان و شرکت های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه ، با ارائه سرویس های به روز و پیشرفته امکان اتصال کاربر به اپراتورهای مذکور را فراهم می نمایند تا کاربر بتواند با استفاده از یک بستر اینترنتی و بدون نیاز به سخت افزارجانبی اقدام به مدیریت ارسال و دریافت پیامک نماید.

طرح ویژه ماه محرم و هیئت های مذهبی

​به جهت تجلیل از خیمه گاه های حسینی که چراغ عزای ماه محرم را در جای تا جای کشور روشن نگه داشته اند، به تمامی سامانه های مربوط به هیئات مذهبی، یک خط 10 رقمی رایگان تعلق خواهد گرفت.
جهت فعال شدن این خط، نام کاربری و نام هیئت را از قسمت تیکت پشتیبانی اعلام فرمایید.

 

قوانین بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

http://www.sibapanel.ir/images/articles/iStockphoto_Thinkstock_people-_social_network_0_0_0_0.jpg

به یاد دارید که در دوران مدرسه ابتدایی و راهنمایی در رابطه با قوانین فیزیک یاد گرفتید چگونه به کل عالم هستی نظم و ترتیب می دانند؟ آن زمان بود که با دانستن قوانین زیر ساختی انرژی و مواد، تازه جزئیات بسیاری از مطالب دیگر برای شما منطقی جلوه می کردند! درسته است؟در این مطلب سعی شده این قوانین جهان مادی را در رابطه با بازاریابی در شبکه های اجتماعی بررسی کنیم. سوال اصلی در این بین اینست که “قوانین اساسی که به عنوان زیربنای هر آنچه که در شبکه های اجتماعی انجام می دهیم، شناخته می شوند، شامل چه مواردی است؟ و شما چگونه می توانید این قوانین را برای بهتر شدن موقعیت برند خود به کار ببرید؟”قوانینی که به نظر می رسد تشکیل دهنده بنای شبکه های اجتماعی باشند به قرار زیر هستند:

http://www.sibapanel.ir/images/articles/sharing-too-much-information-on-social-networks.jpg-710x450.jpg

۱- قانون ارتباط دو سویه

نام اساسی ترین عنصر شبکه های اجتماعی باید خودش گویای تمام مطالب و خم و چم شبکه های اجتماعی باشد. اتم چیست، حیاتی ترین عامل شکل دهنده شبکه های اجتماعی چیست؟ ارتباط دو سویه!!!در هر تصمیمی که اتخاذ می کنید، اولین نکته ای که در نظر می گیرید باید این موضوع باشد که: این فعالیت چگونه بر روابط دو سویه من با مخاطبین تاثیر می گذارد؟ آیا این کار روابط گذشته ای که با مخاطبین داشتم را قوی تر می کند؟ آیا مخاطبین بیشتری برای من به ارمغان می آورد؟تمامی قوانین دیگری که در ادامه به آن اشاره می کنم، به نوعی مرتبط با این اولین قانون شبکه های اجتماعی می باشد.

مطالعه بیشتر...

کاربرد سامانه پیام کوتاه برای دفاتر مشاور املاک

آیا می دانستید که بیش از صدها مشاوره املاک در ایران از بازاریابی پیامکی جهت ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کنند؟ مطمئنیم که از این امر اطلاع نداشته اید. احتمالا شما حتی نمی دانستید که پنل اس ام اس برای دفاتر مشاوره املاک کاربرد دارد. اما این طور نیست. امروزه هر شغل و تجارتی می تواند جهت ارائه خدمات بهتر و فروش محصولات خود از بازاریابی پیامکی استفاده نماید. استفاده از پیامک در دفاتر مشاوره املاک شاید محبوب ترین روش استفاده از اس ام اس نباشد، اما همچنان می تواند تاثیر گذاری بالایی در ارائه خدمات و فروش بهتر داشته باشد.

استفاده از پنل اس ام اس برای دفاتر مشاوره املاک بیشتر جنبه ارتباط برقرار کردن با مشتریان را دارد به این علت که پیامک بیش از هر چیزی، ابزاری جهت اطلاع رسانی به مشتریان است. اما، این کاربرد از پیامک بدین معنی نیست که ما از نتایج و آمارها آگاهی نیابیم. بعضی اوقات گسترش اطلاعات می تواند فروش بیشتری را در طولانی مدت تضمین نماید.

مطالعه بیشتر...

۵ دلیل عدم موفقیت در تبلیغات پیامکی

5sign-700x329.jpg

در بازاریابی پیامکی همواره فضای بسیاری برای پیشرفت شما وجود دارد. حرفه های کوچک که به تازگی از سامانه ارسال پیامک برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند، متاسفانه اطلاعات چندانی از این نوع بازاریابی ندارند و همچنین به بانک اطلاعاتی خوبی، برای شروع کار خود دسترسی ندارند که این امر می تواند به طور بالقوه در کسب و کارشان مشکل ایجاد نماید. در این مقاله تلاش کردیم که ۵ خطر احتمالی که می تواند تاثیر گذاری بازاریابی و تبلیغات پیامکی را کم رنگ کند را نام ببریم تا کاربران سامانه ارسال پیامک با رعایت کردن این نکات فروش بیشتری داشته باشند و خدمات بهتری را به مشتریان خود عرضه کنند.

مطالعه بیشتر...